luni, 13 august 2012

Nişte altele

Am citit asta, privind peretele domnului orb în lumea surzilor (peretele de pe fb) şi mi-am amintit că eu citisem aceleaşi rânduri, în cu totul altă parte, adică aici.
    Pe scurt: în Adevărul e scris pe 11 August, în celălalt, pe 12 August, nescriind nicăieri, că ar fi fost inspirat/preluat de altundeva. Singura deosebire fiind paragraful final, în care cei de la Adevărul spuneau că au încercat să ia legătura cu cineva din Poliţie, pentru a afla mai multe detalii.
      Bun, sunt de acord cu mesajul, pe care vor să-l transmită şi cu numele campaniei, dar chiar aşa, literă cu literă, lipsă punct cu lipsă punct?! Oare devenim o ţară de "pontişti"?!?!
    Pentru a nu exista dubii, nu-s nici fană Adevărul, nici antifană a celuilalt, numai că m-a uimit si-am avut o senzaţie de deja-citit.
 



    

Niciun comentariu: