miercuri, 15 august 2012

Cu identităţi împrumutate la sărbătoare

        Fără să vreau, ieri, am auzit cum "Sfântul Marius" se pregătea pentru aniversarea de azi. Aniversarea lui, nu a Mariei.Aha, aşadar tot ce începe cu Mar ţine de Maria, hmmm, nu bun, că Margaretele ţineau de Florii, din câte ştiu. Da' ce să-i faci, mai bine ar introduce-n calendar, pe lângă Sfânta Cratimă şi "Sfântul celui care vrea s-aniverseze,azi", cu prăznuire-n fiecare zi.
         Căutăm sărbători, care nu-s sărbători şi trecem pe lângă lucrurile, care ne bucură, fără a avea habar.
         La Cris-Mary pe fb, am găsit poza următoare (n-am pus link către fb, din motive d-ale mele):
,
apoi, dacă-i aşa, dragă Doamne, mă scuzi că te deranjez, dar dacă-i ziua Marinei şi mă cheamă Constanţa, nu-i cumva şi noaptea mea?
       

Niciun comentariu: