luni, 23 ianuarie 2012

Una pe săptămână

Sunt multe, sunt plictisitoare, dar mergi măcar la ultima, e ceva nemaipomenit.
Youtube filmul online capra cu trei ezi- na, poate-ai găsit ceva cu iezi, că de ezi n-am auzit. Sper că s-a distrat picia/piciul.
pantaloni ca şi egări- mă scuzi, dar egării sunt pantaloni. Cel puţin, eu n-am văzut până acum o fustă egări. Despre fustele pantaloni nu se poate spune că aduc a egări.
rodulul pământului planta- în Mai ;)
rodul pământului profeţie- n-am habar, eu ştiu doar să "citesc" Rodul Pământului, planta.
bancuri cu concluzii- toate au o concluzie, toate. Ori a fost bun, ori n-a fost,dar de categoria asta, în mod special, n-am auzit.
bătăi în zăpadă- le cauţi pe net?!?!?! Nu te-nţeleg,crede-mă.

cum să pui scule într-un club- răspuns 1: cu grijă, răspuns 2: depinde de club şi de scule (ştiu, focurile iadului m-aşteaptă)
Mădălina în colanţi- n-am văzut-o, dar o-ntreb, dacă are.
statusuri cu handicapaţi- mă scuzi şi tu, dar de ce îţi trebuie? Am o mare grijă să folosesc cuvântul handicapt, în alt context decât cel destinat lui.
poze cu fantome- ai încercat la Diaconescu? Acolo găseşti de toate.
această proprietate e păzită de pisici- da, dar sunt rele ;) şi pe lângă ele, mai are şi vreo doi câini şi zeci de porumbei şi nişte papagali (nu, nu soţul, ci d-ăia, în colivie)
am reumatism cu ce trebuie să mă tratez- mergi la doctor, nu pe net. Ştiu că doare al naibii de rău, dar, na, dacă n-ai băut zeamă de urzici...Dacă scriu cu dude, mă crezi şi te-apuci de mâncat dude?!?!?!
explică versurile  "si visează sub zăpezi/satele-adormite parcă"- n-am cum, să le explice Alecsandri, că el le-a scris.
lume lume circ- CORECT. Lumea e un mare circ cu dresori "dejtepţi" şi turme proaste.
poze.cu.făzăniţe- telegrama.ta.a.ajuns.cu.bine.dar.din.păcate.nicio.făzăniţă.n-am.putut.poza.deşi.şi.săptămâna.trecută.a.zburat.una.de.lângă.piciorul.meu.
facebooc nasupiu- ?!?@!?#$?@#$?~
rochiţă egări şi pantofi- depinde de combinaţie
narcise albe- frumoase, minunate, parfumate, nici nu ştiu cum să mai spun, dar nu acum, prin primăvară. Oricum, nu ştiu de alte culori, doar de cele preparate de mine.
ciocolata Jelibon- hmm, eu ştiu că erau jeleuri şi erau BUNE.
robot din doze- de bere sau de suc? :)
unde găsesc perdele de Paşcani- sus, la mine, dar încui, când plec d-acasă şi noaptea.
cânt, deci protestezt - petrow, versiunea nouă- ?!?!?! e vreun cântecel sau ce? E ceva la modă printre "revoluţinoari"? Ăăăă, nu înţeleg cum de ai ajuns la dilema mea cu pupăza şi colacul.
glucoza- aş mânca niţică, d-aia comestibilă, de odinioară, dar cum asta de acum n-are gustul acela, mănânc prafuri chinezeşti.
"anevoie ai s-o uiţi"- dacă a însemnat ceva, pentru tine, da, dar şi tu, dacă ai însemnat ceva pentru ea, tot da.
cani sa-ti amintesti de mien cand bei din ea - păi, ori una, ori mai multe. Şi, ce te face să crezi, că vreau să îmi amintesc?Sau că vrea altcineva?
cum se face un robot din pachete de ţigări- cu grijă şi calm
polatră streaşină- detalii şi îţi zic, ce trebuie să faci.
ce înseamnă expresia fum,cald şi amărui- hmmm, păi, nu zice domnul Labiş întâi că miroase a pâine şi-apoi a fum, cald şi amărui? Mie-mi miroase a bine.
Rimma Mitoşeru- n-am habar cine e
cele mai bune oi de producţie- întreabă-l pe Becali
poze cu trei prieteni- de ai cui? N-ai prieteni sau eşti ca-n bancul cu timpul pe net?
sufertaş inox- estem, dar nu de vânzare
Crama Seciu Vineri 20 Ianuarie 2012- cred c-ai auzit reclama la radio. Ceva cu nunţi, rochii, atmosferă si altele legate de evenimentul respectiv.Azi nu mai era cu dată, era doar cu weekend, dar tot legat de nunţi.
desene cu bătrâni- n-am,am doar poze, n-am talent. Sper că de desene pe hârtie vorbeai.
Alin Dorel Pupăză- n-am habar cine e
fumat- eheeee...
ierbar plante medicinale- sper ca ştii că ierbarul e una şi o carte/un atlas de ierburi medicinale e alta.
Mihaela Cichi- ?!?!?!?! Nici d emine n-au auzit mulţi, aşa că am o scuză.
Dumitru Ridescu- bun, bun cu un pahar în preajmă şi cu voie bună
joi_29- ?!?!?! id,dată,cod?
mesaje de interes public- da, unul doar şi nici acela nu a fost serios.
muzică căţelită- ?!?!? lătrat, hămăit, urlat, ?!?!
biscuite- bun, simplu, cu lapte,cu cacao
e bine să plantezi brad- e bine, DAAAAAAA.Nu te lua după supertsiţii. Văd zilnic brazii, plantaţii de unii, acum mulţi, mulţi ani şi-s mult mai groşi decât gâtul acelor persoane.
completeaza propozitia pe raudin poezia iarna pe- recunosc, că m-am gândit niţel la raudin, până am realizat că e râu din şi conform memoriei mele e "pe râu e numai fum"
Adda Ţeastă minţi murdare făcute praf anul apariţiei- eu am auzit-o pentru prima dată-n 2009, dar nu ştiu, când a apărut. Atunci, am auzit şi melodii de-ale lui Maximilian,dar nu-nebunise lumea ca acum cu Sophie (pe care o aud şi de 6 ori, într-o singură zi, numai la un post de radio).
poze cu rochia lui Bibi şi Tina- păi, ori a Tinei, ori a lu' Bibi.
poze de dragoste- se face. Dragoste se face :)
Şi cea mai cea, câştigătorul câştigătorilor (sau câştigătoarea):
absorbante always bărbaţi- zău, poate că n-am auzit eu, dar e prima dată, când citesc ceva, despre asta. Nici măcar la vreo băută n-am auzit vreun bărbat să spună că ar avea nevoie de aşa ceva.

Niciun comentariu: