vineri, 27 ianuarie 2012

11

       Importante, neimportante, nici eu nu ştiu, dar madMe spune că ea le-a învăţat de când e mare.
Nu ştiu ordinea, în care le-am învăţat, pe unele le ştiu de-o viaţă şi pe altele, învăţate de multă vreme, m-a rugat tata să le uit, că se pare că m-a-nvăţat greşit şi nu-mi ajută la nimic, în zilele astea. Prea târziu, deja sunt parte din mine.

      1. Sănătatea a fost mereu pe primul plan. Nu atât a mea, cât a altora.
      2.Viaţa e rogvaiv.
      3.Încrederea în mine, puterea de a lupta. Am învăţat aşa, de multă vreme, că, dacă eu nu mă ajut, nimeni nu o va face.Şi-ncrederea că Cineva d-acolo de sus, e mereu cu mine.
      4. Să zâmbesc zilnic, orice ar fi.
      5. Să spun exact ce simt, în momentul, în care simt şi persoanei, pentru care simt.
      6. Să-mi las loc de bineţe.
      7. Să-mi fac plăcerile atât cât e posibil.
      8. Să nu renunţ la vise.
      9. Să nu răspund cu aceiaşi monedă.
     10. Să nu-mi pese de vorba unora. Eu mă văd în oglindă şi dincolo de ce văd alţii ("Fiinţa noastră e la discreţia celorlalţi, nu apari tu în ochii unuia asa cum eşti, ci cum au reuşit alţii să sugereze o imagine despre tine."-Marin Preda)
      11. Să fiu eu.
Asta am citit-o pentru prima dată, pe la 8-9 ani, într-un oracol de al sor'mii şi mai târziu, pe toate coperţile caietelor din liceu, era scrisă. Prin toate locurile, pe unde-am lucrat, era scrisă, de mână sau bătută la maşină. Zilele trecute, să-nvăţ a zâmbi, mi-am recitat-o-n gând, de câteva zeci de ori:
"Rămâi ce eşti, nimic mai mult
Urmează-ţi drumul în tăcere
Chiar de lcarimi de durere
Te-ar podidi, nu te opri.
Nu spune niciodată Nu

Şi fi mereu aceiaşi, Tu!
Să poţi să crezi

Când alţii te înşeală
Să te ridici,
Când alţii te doboară,
Să poţi păstra, ce alţii vor s-alunge
Şi caldă să rămâi
Chiar dac-afară ninge."



Poate că nu e varianta corectă, dar aşa am văzut-o şi-aşa mi-a rămas în memorie. Ciudat sau nu, dar are 13 versuri :)

Niciun comentariu: