miercuri, 13 aprilie 2011

Cadouri si femei de la sat

DSCN6701      Pentru ca tot am scris despre flori, sa va spun, in cazul in care v-ar interesa, si despre cadouri. Nu-mi plac. Pur si simplu, cadourile mi se par un fel de troc, eu iti dau tie, tu-mi dai mie. A fost ziua ta, ti-am daruit ceva, faci tu un calcul, te uiti, estimezi, analizezi si hop, cand soseste ziua mea, te gandesti ca as merita ceva, cam de aceiasi valoare. Imi plac cadourile simple, pentru care n-ai depus un efort prea mare, imi place sa-mi aduci o ramura de maslin daca ai fost in tari cu maslini, decat sa-mi aduci ceva, pentru care ai colindat zeci de magazine si pentru care, probail ai renuntat la un sandwich (pentru ca sa recunoastem, iti faci niste calcule si la un moment dat observi ca ai cam depasit bugetul, ca ar trebui sa iei si pentru mama mare, si pentru matusa mica si pentru varul de gradul 75 si pentru amicul din colt, caruia, daca nu-i vei duce nimic, isi va aminti de tine la fiecare bauta).

Deci imi plac lucrurile simple, prefer sa stiu ca ti-ai amintit de mine, aducandu-mi o frunza, facand o poza cu gandul la mine, scrijelind cu unghia mare, de la degetul mic al mainii drepte, numele meu, initialele mele, poreclele mele, pe praful de pe o bancuta, dar nu-mi aduce lucruri complicate, din obligatie.
     Am o matusa, ce-mi ofera, de cand ma stiu eu, bomboane, covrigi, biscuiti. O femeie de la tara (dar mult mai aproape de oras, decat mine), fata a unor fosti boieri, mama si bunica a unor oameni moderni, dar asa a fost ea, nu i-a placut sa se adapteze vremurilor, a ramas cu anumite conceptii si idei din antichitate. Duminica mi-a trimis alune, alunele acelea din poza si pe cuvant de fost soim, am sarit in sus de bucurie, precum sarea Sandy Bell, insotita de Tambur, in drumul ei spre Mark (scuze, daca iar ti-am trezit amintiri si ti-am format pielea de cocos, cunsoc senzatia).
     In schimb am o alta matusa, tot de la sat, dar mult mai departe de orase (da Marie, doamna aceea, unde erau porumbeii multi, multi- pozele alea s-au pierdut atunci, dar am sa le refac), ce-mi ofera numai oje, lacuri, rujulete, cand ar putea sa ma bucure cu un fulg de Motat de Ploiesti sau un Negru trenat de Bucuresti. Dar ce as putea sa-i mai spun, cand dansa are om si sa-i culeaga ouale din cuibarul gainilor?
       

14 comentarii:

Dara spunea...

Alunele alea arată senzaţional! Mi-ai adus aminte de copilărie. :)

Fetita Junglei13 spunea...

@Dara- alune ca alea aveam deja, intr-un alt cos, in camara, dar astea, fiind primite,parca aveau alt gust.

Camelia Bucur spunea...

mie-mi plac cadourile:P chiar dacă am alergat prin magazine după ele, nu alerg decât pentru persoanele care chiar contează, fără să existe ideea de troc:D

dar alunele alea chiar arată a copilărie;)

Fetita Junglei13 spunea...

@Camelia- si eu alerg,cand stiu ca am pentru cine, dar in general nu-mi plac cadourile.Nu de ziua mea, nu de zile speciale,stiu sunt Canuta om sucit

Brutacu Hector spunea...

Nu esti deloc corecta !!!
Vreau si eu aluneeeee...

Fetita Junglei13 spunea...

@Hector - ia te uita,cata lume isi doreste.Pai, daca stiam le scoteam din timp,mai am,din productia proprie.Daca n-ai plans, ca rezolvam.

Brutacu Hector spunea...

Sunt alune rosii. Sunt cele mai bune alune de padure/curte . Mmmmm... Deja imi curg baloseniile in barba.

Fetita Junglei13 spunea...

@Hector- ca sa fiu si rea,nu doar egoista: ia un servetel,ca nu-i frumos :P

Lillee spunea...

Maama ce de bale p'acilea... In cazul asta fac tot posibilul sa mi le tin in lesa, nu de alta dar sa nu se produca trafic de saliva...

Asaaa, cadouri? As minti sa spun ca nu-mi plac, dar tot asa, simbolice. Vreau sa vad gestul, atat. Daca imi dai o foaie pe care ai scris ceva din suflet sau o carte veche, ce o aveai prin casa si stii ca e pe gustul meu, cu o dedicatie frumoasa...ma topesc. :D

Bine, din partea cuiva anume mai am si altfel de pretentii dar avand in vedere ca mi-e sot...se mai accepta. :D

Fetita Junglei13 spunea...

@Lillee- si eu primesc cadouri,dar cine ma stie indeajuns de bine, nu-mi ia nimic "anormal".

madMe spunea...

Cadourile îmi plac, nu zic nu, dimpotrivă. Dar nu alea forțate, luate că așa trebuie. Se văd imediat care sunt așa. Oricum, alunele alea sunt ceva de vis :D

Fetita Junglei13 spunea...

@madMe- eu,daca stiam ca se produc asemena pofte,nu postam :)

Lillee spunea...

Eu n-am zis nimic de alune, am zis sa fiu unica :))
Dar sufletul plange in mine:D

Fetita Junglei13 spunea...

@Lillee- offf,recunosc, sunt egoista :P