miercuri, 13 aprilie 2011

Despre cum ai putea sa te amuzi zilele ce vor urma

Vine, mai e putin si soseste Pastele. Orice religie ai avea, intr-o tara cu un popor religios si-ntr-o proportie mai mare crestin ortodox, vei fi afectat. Pentru ca vine perioada de nebunie specifica multora, nebunia prin magazine, startul la umplut cosuri si stationatul indelung la casele de marcat.
Daca vrei sa te si amuzi, trecand prin toata nebunia asta, pune ochii la treaba si daca esti mai ager decat mine, poti face si fotografii (musai sa ai telefon dotat cu pozareala- nu o sa poti folosi camera si musai sa-l ai la tine). Daca ajungi prin Carrefour, mergi la raionul de mezeluri (chiar daca nu servesti) si-ai sa vezi oferta la drobul de miel Nustiucum Ignat (am pierderi de memorie), iar daca treci prin fata vreunui magazin FilSam, nu ezita, intra, tot la raionul mezeluri ai sa gasesti Sunca de la Bunicu' (eu intrebai "de pe spinare sau de la picioare?").
Poate sunteti norocosi si pozati, eu nu, ca doar nu faceam poze doar din ochi.
Poate nici nu va amuza, dar eu am incercat.

5 comentarii:

G.W. spunea...

dap, va incepe nebunia inca de week endul acesta avand in vedere ca o parte insemnata a romaniei are nume de floare.:))

ioan spunea...

Iti promit fetita...acum insa e iarasi frig si ploua afara...in inima e Soare insa...sunt putin oupat sa ingrop amintiri si sa redescoar Dragostea...

Fetita Junglei13 spunea...

@G.W- merci de popas. Plus ca tot atunci isi aniverseaza ziua si cei ce n-au nume de sfant.
@Ioan- daca redescoperi dragostea e bine,dar dupa mine, ea nu exista.

madMe spunea...

Mi-e groaza de nebunia de prin magazine :S

Fetita Junglei13 spunea...

@madMe- mie de toata nebunia ce va veni (strazi,magazine, parcari,etc).