miercuri, 27 aprilie 2011

Poza de Miercuri

DSCN7144

8 comentarii:

A.C.M spunea...

ce mica este insectaaa:D

Lillee spunea...

un fluturas?

Sorin spunea...

Pune poza aici este special pentru aşa ceva în fiecare miercuri .


http://vis-si-realitate-2.blogspot.com/2011/04/miercurea-fara-cuvinte-16-floral-design.html

Fetita Junglei13 spunea...

@Andreea Cristache- foarte mica, dar nu cea mai mica, mai am altele mai mici.
@Lillee- ti-am zis ca imi esti draga?Nu?!Auzi acum: mi-esti foarte draga,dar daca iti spun sa mai stergi ochelarii te superi?(observi ca te-am periat intai).E un gandac,nu un fluturas :P
@SoriN- nu retin unde am vazut pentru prima data "Miercurea fara cuvinte",dar am ajuns si la Carmen.Nu pot sa pun poza acolo, pentru ca am Poza de Miercuri de multa vreme si nu i-as schimba numele acum si pentru ca eu fac poze, nu fotografii.

Lillee spunea...

:)) Observ ca esti draguta si apreciez. I-am sters si tot fluture vedeam. Am facut poza mare si nu mai e fluture. Cred ca e ceva la mijloc...e magie. Nu?
Dooamne, ce mi-e dor de frati'miu sa-mi dea doua la ureche, sa-mi revin. Simt nevoia cateodata, pe bune :))

Fetita Junglei13 spunea...

@Lillee- magie, clar :))

orion hadur spunea...

urata dihanie ! :/ grrrrr...mi se face pielea de gaina

Fetita Junglei13 spunea...

@sulfur- ai grija,când se face de struţ e mult mai grav. ;)