marți, 5 aprilie 2011

Despre daca

Daca as fi avut posibilitatea, ca sa-mi aleg prenumele, mi-as fi ales Rada. Nu, nu din cauza cantecului, ci pentru ca sunt momente, in care vad in mine o parte din mamaie.
Dar n-am avut posibilitatea.
Daca as fi putut sa aleg, ce am sa fiu, om sau animal, gaza sau planta, n-as fi avut nicio ezitare, orice, dar nu om.
Dar n-am avut posibilitatea si de fiecare data, cand ma apuca ganduri d-astea, imi vin in minte versurile lui Minulescu:
"Nu sunt ce par a fi 
Nu sunt
Nimic din ce-aş fi vrut să fiu!
Dar fiindcă m-am născut fără să ştiu,
Sau prea curând,
Sau poate prea târziu...
M-am resemnat, ca orice bun creştin,
Şi n-am rămas decât cel care sunt!..."

Tocmai d-aia, oricate as avea de facut, imi iau pauze, de vorbit cu gazele:

Picture 732

Picture 751
O parte din restul pozitiilor o gasesti, p-aici.
Uitasem de dansul:
Picture 689

5 comentarii:

Camelia Bucur spunea...

eu Luca:)

Fetita Junglei13 spunea...

@Cameli-a asta era varianta feminina,la cea de baiat nu m-am gandit,dar daca m-ar fi intrebat daca vroiam baiat sau fata,alegeam baiat,fara ezitare.

Lillee spunea...

Si eu as fi vrut sa fiu baiat... si sa ma cheme...habar n-am. Dar stii ce ar zice sotul meu daca vede comentariul asta: pai bine, ma, si eu as fi fost gay? :))
Stii ca eu glumesc.

Camelia Bucur spunea...

:))) la mine Luca e şi feminin şi masculin:P

Fetita Junglei13 spunea...

@Lillee- stiu,da :)
@Camelia- ma scuzi :))