marți, 12 aprilie 2011

Mesaje ascunse

Eu n-am inteles niciodata, care e treaba cu agtipildele astea pe masini. Pe bune, acum, trec peste cele cu floricele roz si ochi de broasca testoasa sub clar de luna, din interior, dar care e treaba cu degetele si cu diversele pozitii de la exterior?
Mda, faci mii de riduri, murmuri zeci de cuvinte dragi celor ce ridica pretul la carburanti, dar sigur asta vrei sa-mi comunici prin baietel?
Picture 3474
 Eu asta am inteles, ca #$%$#@ guvern, fac 3,1 la patrat in rezervor si merge, dar Taz, Taz ce ar vrea sa-mi spuna?
Picture 3471
Eu n-am sa inteleg astea niciodata.

3 comentarii:

Lillee spunea...

Poate era masina zgariata si a incercat sa acopere :))

Mihaeladm spunea...

ahhh, pai ar fi bine daca toti mitocanii si-ar pune singuri abtibilduri ! ;)

Fetita Junglei13 spunea...

@Lillee- sigur ca da
@Mihaeladm- eu as interzice prin lege orice afisaj d-asta. Pai,imi distrag atentia si vreau sa ma intind spre camera.