vineri, 24 septembrie 2010

Ultimele doua, dar nu ultimele in viata asta

Intrebat in stanga, intrebat in dreapta, sus, jos nici nu se mai pune si...
1- n-am auzit de asta
2.- ete...nu stiu
3. de ce naiba am impresia ca asta n-o sa fie ultima intrebare?
4.de maine se adopta limbajul asta.
Acum, intrebarea era asta "daca se foloseste pepulis, de ce nu si perpizdulis?", raspunsurile-s alea de mai sus.
Cu aceasta ocazie (trenul intarzie mult, microbuzele-s prea pline, avioanele nu pot ateriza peste tot, elicopterele raman pentru aia jmecheri, ocazia-i cea mai indicata) am descoperit ca unii habar n-au ca folosesc un anumit limbaj .
Si K1 de ce? De ce nu K13? Trebuie sa fim toti, precum era nenea ala, de a inventat K1?
P.S-  la rasul de luni o sa descoperiti de unde mi se trage cu K1 (de la cap, ca de-acolo pleaca toate, dar in afara de cap, cine mai e vinovatul).

2 comentarii:

WaLy spunea...

Si mai simplu e sa-ti cumperi o bicicleta , sau daca ai mai mult de mers e bun si un scuter ;)

Fetita Junglei13 spunea...

@Waly- scuterul tocmai ce l-am vandut.Masina zace-n curte,bicicleta e buna,dar tot mersul pe jos e mai amuzant.