joi, 16 septembrie 2010

Program liber ales

Cu intarziere mai mare, decat are trenul pe o anumita ruta, de o anumita vreme, Mihaela ar vrea sa stie, ce-am facut saptamana trecuta, detaliat prin poze. Asta e simplu, incepand de Joi, pe majoritatea le gasesti aici. Pana Joi, facui nebunii, multe:
Luni:
Marti: 


si ma luai de lumea cu "handicap".
Miercuri: injurai sistemul meu de mers- stationat (injurai in gand)
si rasei cu si despre copii.
Joi sosii Iculici . Ce se-ntampla, pana Luni, cand pleca Iculici aflai.
Luni,pana sa plece:







Marti
numarai bobocii, pe la pranz


vazui primul ruj din lume 3 in 1


peste vreo ora ma intrebai, acelasi lucru:


si aproape de seara, pentru noaptea din urma, incepuram asa, in functie de posibilitati, varsta, kilograme si culoarea ochilor:
cei de 70 de ani

cei de toate varstele:


si cei tineri si mijlocii:


continua asa:


il pozai de a naibii ce sunt pe baitul asta, sa-i demonstrez ca nu e padurea lu tac'su aia, de stim noi si el:


reveniram de unde plecaram (logic) si sosii si ea:


si nopatea s-a-ncheiat c-un fel de baschet.
Miercuri
ma tunsei, mare greseala, multi centimetrii, putini am cerut, multi s-au dus:


Joi
Are vreun rost sa-ti spun ca am ras? Gasii in dubita de mai devreme asta:


si asta


si nemuritorii 


de cantau la harvard, c-apoi murira bateriile.


M-am ales cu asta, ca ma puse sa-mi aleg:




  Acum, de cand tot scriu p-aci, ma-ntreb daca blogul asta e sexy, precum zice umograf, o gasii si el o bloaga la fel de sexy? Sau asta e o bloaga, ca eu nu-mi explic cum poate fi un blog sexy, dar daca el asa crede, multumesc.
Sa nu va insir eu pe toti p-aici, sa stiti ca aveti bloguri sexy. Mult mai sexy, decat jungla asta.

5 comentarii:

Unknown spunea...

abia astept sa povestesti despre vizita lui iculici

mihaeladr spunea...

Pacat ca nu eram si eu pe acolo, dar cand vin prin zona te anunt!

iculici spunea...

:) HE HE ... VERONICO, CRED CĂ AI DE AŞTEPTAT...
nu cred că o să povestească, am pus eu pe blog tot felul de poze şi filmuleţe ... alea din salină îs tare comice... de fapt, e posibil să nu ţi se pară aşa comice, da' eu am râs de m-a luat cu dureri de burtă!!!
cât am stat în "junglă" am râs proape tot timpul... ba de câinele ăla nebunel şi sportiv, ba de ce-mi povestea FJ13; ba cu dracu' , ba cu IOANEEE (adică IOANA); ba de o sperietură... o bască- o simplă basă m-a băgat în boale. O BASCĂ CU OCHI. :))

PUP.
CU DRAG,
.

Fetita Junglei13 spunea...

@Veronica- o las pe ea si daca am ceva de completat adaug eu.Cert e ca m-am simtit minunat,nici n-am cuvinte sa-i multumesc.
mihaeladr- de-abia astept.
@iculici-doamneee,mi-am amintit intr-o zi acum si-am inceput sa rad.Apropo MAI ma intreba de tine :))

iculici spunea...

iculici o salută şi o pupăceşte pe MAI
:)

PUP.
CU DRAG,
.