miercuri, 1 septembrie 2010

Poza de Miercuri



5 comentarii:

mihaeladr spunea...

Mi-ai adus aminte de Malaiesti, cand am facut intr-un an (demult in alte vremuri), zacusca de vinete si o fierbeam in tuci afara in curte!! Ei dar mi-am adus aminte cum se zicea la noi, tuci. Pentru ca de cand sunt in Moldova zic ceaun.

Cris-Mary spunea...

Oare ce se facea bun acolo, ciorbita ..hmm...

Unknown spunea...

Ce gatesti bun? :D Ia, confeseaza-te :D

Fetita Junglei13 spunea...

@Graham- merci,am sa iti raspund si pa-colo :)
@Mihaeladr- ce ma bucur ca ti-am amintit de tuci.Si pe la noi mai auzin cate un ceaun,mai ales ceaon :)
@Cris-Mary- nu, sarmaleeee. Ce bune-s la tuci,am un ocean in gura.
@Iulia-Mihai- Aaa,eu nu gatesc,nu vreau sa va otravesc :)

Cris-Mary spunea...

Yum , cred si eu ...parca si mie imi ploua in gura:D