miercuri, 15 septembrie 2010

Cred in Mos Craciun, dar nu de Septembrie

Acum ceva vreme in urma, am fost intr-un sat, unde n-am mai ajuns de zeci de ani si-am intrebat de un nene, pe care nu-l mai vazusem tot de atatia zeci de ani. De atunci m-am gandit, ca foarte greu o sa-i vina omului, daca-i va spune cineva, ca noi am intrebat de el, sa-si dea seama cine suntem.
De Luni traiesc aceeasi senzatie. Cred in renii lui Mos Craciun, dar au liber toamna si stiu sigur ca n-au fost ei. Nu-mi plac surprizele, mai ales atunci, cand nu stiu de la cine vin. Caut stapana florilor de mai jos, care intr-o dimineata, de toamna, le-a parasit pe o scara:

Un comentariu:

iculici spunea...

:) cred că nenea ăla şi acum se gândeşte la noaptea aia ... "cine-o fii întrebat, dom'le, de mine atunci...??? CINEEEEEE???" :))

:)
PUP.
CU DRAG,
.