duminică, 5 septembrie 2010

Productia la copac

Ieri m-am simtit ca-n practica agricola. N-am prins eu multi ani, si nici macar practica in deplasare (all inclusive), cum imi placea sa-i spun, la Urlati sau la Valea, la struguri, dar am prins suficient, cat sa-mi reamintesc azi.
Dupa ce m-am trezit, cam pe la a saptea ora din zi, cu gandul ca ar trebui sa fac o curatenie de Soare in Fecioara, Luna-n Rac, Mercur retrograd,chiar si Pluto retrograd, ma ruga mama s-o ajut sa faca o tranzactie intre ruda J si ruda Q si nu ma lasa inima sa-i zic Nu.
Si de-aici incepu distractia, ca m-am amuzat cu MIRC, de am crezut c-o sa picam din pom. Dupa ce aflaram norma, sase galeti pe total, ne-amintiram ca doar un briceag ne mai lipseste, ca sa ne-ntoarcem cu totul in trecut si-apoi trecuram la treaba:
si-uite-asa si-aduse aminte MIRC, de boieri, de pandari la colectiv, de alte rude si nenorociri, cand vazu cantarul asta

si-apoi ii arati eu de sus un anunt important pentru cine o vrea, ca doar acolo unde era situat, il vedea doar ruda J si il mai vedeam noi, astia de-i colindam gradina. Aaaa, da si poate niste pasari calatoare, sau statatoare.

De fapt, din cate-mi amintesc, gardul era acum doi ani, postat undeva la sosea. Cum intre timp, locul lui a fost ocupat, de unul mai modern si mai "jmecher", l-au mutat cu tot cu ambalaj publicitar... Si tot, daca-mi amintesc bine, gardul ala "jmecher" a fost facut datorita vanzarii terenului, de apare in fotografie.
P.S- multumiri telefonului lui MIRC.
Un alt P.S- parca m-as mai duce o zi in practica. Poate chiar o saptamana.

2 comentarii:

Camelia Bucur spunea...

in poza aia eu vad galuste; mii de galuste cu prune:)))

Mihai Likar spunea...

cantarul e bestial...:P