joi, 2 septembrie 2010

Obiecte, premii si primire-predare

Din start rog a treia persoana, ce mi-a daruit premii, in preajma inceperii anului scolar, sa-mi atraga atentia, ca de la o vreme sufar de amnezie si nu-mi amintesc, nici nu am vazut pe nicaieri si tot caut si caut si nimic. Ca sa fie mai usor, ma tragi frumos de coltul blogului si rezolv.
Asadar cu multumirile aferente,  primul, ca-i mai simplu, de la Veronica:
2 pastravi incaltati. Sau e macrou? (da' lamaia, unde e lamaia?)

si niste vinete pinguin (daca mai dansau si dansul pinguinului, ce mie-mi seamana mai mult a dansul iepurelui, al pinguinului trebuia un pic mai leganat, era si mai si)


Si-apoi, in ordine alfabetica, de la Darias si de la Grapefruit.
Primele doua, ce ma duc cu gandul la oracolele de altadata:

si cea de a treia:

Bunn, link-urile scrise, premiile postate, acum sa enumar 10 lucruri ce-mi plac (am mai scris d-astea candva, parca):
1. numarul 13 confectionat din orice
2. un picior de scaun
3. o mana (un brat) de fotoliu
4.o cutie de crema de pantofi,ghete,cizme,sandale, de pe vremea cealalta
5. un ambalaj de guma Minti
6. o cutie de chibrituri
7.o umbrela
8. o paleta de tenis
9. un cos de baschet
10. o mingie de fotbal (un artex mai bine zis)
Pentru mine lucru= obiect.
Etapa numarul cat o fi: sa predau mai departe la altii, ca n-am voie sa pastrez. Cati? 15. Uite ca eu il dau tuturor, chiar si alora, pe care-i citesc si ei habar n-au.
Ultima: sa-i anunt pe cei carora le predau: Tadaaaammm, va predau premiile astea, care cititi p-aici, le vedeti, care nu, sa stiti ca v-am predat ceva.

Niciun comentariu: