miercuri, 22 septembrie 2010

Culmea dezinteresului, cred

Eu ma trezesc cu o ora inainte , de a intra la serviciu, dimineata. Nu ca as avea nevoie de zeci de minute de spoit fata si alte cele, ci pentru a avea timp sa mananc si sa-mi pregatesc mancarea pentru la serviciu. Si ma trezesc fara sa sune ceasul, din cauza monstruletilor, care ma striga "ne e foameeeeeeeee" si chiar si atunci, cand nu e zi lucratoare nu uit de ce ma trezesc dimineata.
Ea s-a trezit ieri dimineata, la aceeasi ora si-a trimis copilul la scoala (copil in posesia a 18 ani de viata) si s-a culcat la loc, cand a sunat ceasul, din nou, s-a gandit vreme de vreo jumatate de ora, de ce l-a pus iar sa sune. Si tot gandindu-s, si gandindu-se, a adormit iar. Pe la 11, m-am trezit cu ea la mine, somnoroasa si printre hohote de ras mi-a spus "eu trebuia sa fiu la examen acum, dar am uitat de ce m-am trezit" si mi-am amintit, c-acelasi examen l-am dat si eu candva si m-am nimerit sa-l dau in acelasi timp c-un var cu prenume multe (mohamad mohamed al zuchar al zuchhery si inca multi al d-astia, un fel de zucu a lu' leana din capu' la sat, in tara lui de origine). Var ce a sosit fara CI la el, ca doar militianul trebuia sa stie, ca el e Zucu din Iordania, locuitor al Romaniei de ceva vreme.
Azi ii dadui femeii mesaj: "du-te la examen", m-astept la un raspuns "ce examen?"

Un comentariu:

Lillee spunea...

Hehe, ce tare...am uitat de ce m-am trezit :))
Cat despre faza ca te trezesti fara ceas, sincere felicitari!!! Te invidiez.
Eu trebuie sa ma trezesc la o ora destul de rezonabila - zic eu - in jur de 7 dimineata si tot imi pun sa sune telefonul...nu-l aud. Asta nu e tot, si sotul meu isi pune telefonul sa sune...tot nu auzim. Atunci ne-a venit ideea: punem ambele telefoane sa sune, dar ne luam si un ceas desteptator. Asa a fost! Tot nu auzim :))
Stii ce e dimineata la noi in casa? Tambalau de maaama maama: 3 alarme suna in moduri diferite si 3 pisoi urla la usa la dormitor. Ei aud alarmele si isi cer drepturile.
Te pup cu mare drag!