marți, 21 septembrie 2010

De ce ma doare capul?!

Nu iau pastile, decat in cazuri extreme. O data pe an, maxim doua. Ieri m-a durut capul, mi-am amintit de ceea ce spunea tata, de cand eram copii, "cum sa te doara ceva, ce nu ai?" sau "te doare ce ai mai prostut" (da,da, ne-ncuraja de mici) si tot n-am luat nimic. Azi am trecut iar, prin aceeasi stare si-acum cateva momente am zarit Luna (de fapt ea pe mine, prin geam) si-am dat toata vina pe ea.
Da' de unde, c-am gasit niste poze vechi prin pc si m-am amuzat enorm. Una dintre ele e asta:
Cum era reclama aia? Te doare capul, ia un Antinevralgic. Pe naiba.
Sursa pozei?! Probabil mail, probabil mess.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Probabil te doare capul de la stress , mi se intampla si mie , desi as vrea sa dau vina pe luna nu prea e ea vinovata , aici pe pamant e problema , i a macar un nurofen , plssssssssssssssssss:))

Lillee spunea...

Acum am inteles care e treaba cu durerile de cap :))
Eu iau pastile...nu ratez niciodata ocazia. Nu suport durerea in general iar cea de cap nici atat. Daca nu iau pastile, sotul meu risca sa fie atarnat de lustra, asa ca are el grija :D