joi, 25 aprilie 2019

Curat murdar, dar bio cum ?!

Tot cu geamurile, perdelele, covoarele?! Că asta voiam să știu. Cu ce spălați covoarele? Hai, că m-am gândit, că nu dau bine la public, dacă stau de cules dude.
Că mă tot uitai prin casă și-n locul cu soluții, cărora le comand să execute curățenia, n-am văzut decât Biocarpet. Zău, că eu am avut bunăvoință. De ceva vreme tot caut soluția, care e bună, că anul ăsta Zâna Curățeniei a zis că nu-s pe listă și trebuie să fac singură. Nici nu știți voi, prin câte târguri, oboare, moluri și supermarșeuri am întrebat de Biocovoare. Mi-au zis că nu există. Că Biocarpet. Cum?! Adică-mi curăță carpeta aia cu răpirea din serai, rămasă moștenire de la a bătrână?! Aaa, nu, merci. Mai caut. Poate găsesc eu Biocovoarele alea sau poate mă-ntâlnesc cu Zânul Măseluță, că Zânuța tot nu vrea.
Acesta e un pamflet și trebuie tratat ca atatare.

Niciun comentariu: