luni, 18 februarie 2019

What's happened in Vegas stay in Vegas

         Mă plimbam Sâmbătă cu două roabe (nu roabele lui Dumnezeu) pline cu nisip, din capu' la sat până acasă. Mna, intrai și eu in Mue UE,
mă combinai cu canalizare (mda, era corect să scriu "la canalizare"). Plimbându-mă așa mă gândeam că inamica publică numărul unu nu-i acasă (abia făcuse ochi, când m-am apucat de blogul ăsta, acum mă tot prinde în ipostaze dansante și de neredat publicului), iar Bi a crescut și a plecat în viață. Totul a înaintat. Noi în vârstă, tehnologia în altele. Umblam cu jdemii de încărcătoare, baterii și carduri de memorie la noi. Scoteam arsenalul, de ziceai că suntem pe puțin angajați la NASA. Ne surprindeam unii pe alții sau ne filmam știind (tot felul de mime, de porunci, de Baloo și altele). Era tot un trafic de material apoi pe messenger (yahoo messenger), cd-uri, dvd-uri, stickere, cititoare de carduri. Eh, da, pentru unii-i o limbă pierdută, pentru noi, cei din Paleolitic, e banalitate. Și-acum, când ne uităm la ele ne gândim c-atunci am făcut un pact "nu ne postăm pe hi5, fb, youtube sau alte cele. Noi ne distrăm, dar totul se va interpreta". Ceva de genul "what's happened in Vegas stay in Vegas". Așa am auzit și săptămâna trecută "ce se-ntâmplă aici, rămâne aici". Aceeași replică din Vegas am dat-o, doar că de-atunci zilnic mă-ntreabă câte cineva, despre acea seară.
        Mă uit la prietenii mei. Crescură fetele, înaintarăm în vârstă noi, dar ce se-ntâmplă azi, Hrușcă de Sâmbătă seara, Marlyn de acum câteva zile și altele rămaseră pe retină și-n junglă.

Niciun comentariu: