vineri, 22 februarie 2019

Hipocrate versus Gogu

      Atâți medici și ingineri falși și eu mă chinui de ceva vreme să obțin duplicatul unei diplome. Ce să fac? Aștept cu răbdare.
Treaba e că cel mai fals și mai fals
și încă o dată fals medic e Gogu. Cum vă doare ceva, cum vă cere cineva un sfat, să vedem ce zice Gogu!
       Eu aș pune mare la începutul oricărui articol cu și despre sfaturi medicale "MERGI LA DOCTOR!". Dacă stai și te vaiți sau îi plângi pe ai tăi de milă luni întregi, dar bei ceaiul, pe care-l bea nu știu cine, pentru că așa ai citit tu la Goguțu, ajungi tot acolo, la doctor. Și dacă tot ai ajuns acolo, nu face ca-n banc, urmează ce ți-a prescris (sau nu, dar citește până la capăt), nu pune rețeta în bibliotecă, pentru a o studia mai târziu, precum o nuvelă de Jules Verne și-apoi când te doare (repet, toți specialiștii ăia la care ai fost ți-au recomandat ceva), iei ce îți oferă altul, c-așa a auzit el sau așa i-a prescris medicul lui.
          Mă-ntreb, oare într-o zi, o să credem mai mult în Dr. Oetker?!
         Disclaimer: nu iau apărarea doctorilor, nu-i acuz, doar că zilnic mi se cer sfaturi medicale legate de aceeași problemă și zilnic aud aceleași discuții "nu le-am luat, dar am citit eu că e bună pana pe struț". Zilnic fac exercițiile alea pentru L-uri și zilnic aud aceleași plângeri de milă, deși oamenii au și posibilități financiare pentru a se trata și timpul necesar. Și ca ei sunt mulți.

Niciun comentariu: