luni, 28 ianuarie 2013

Mă, copiatorule!

   Băi- îmi sunt prietenii.
   Nu zic nu, taxei de 10 lei, poate că nici nu-i mare, cum bine ai zis (asta, dacă n-o să impui 10 lei/zi), dar mă ministre (prim, secund, copiator sau cum oi vrea să-ţi zici), cum îmi garantezi că nu or să profite de ea tot ei? Tot idioţii (nu toţi oamenii, tocmai d-aiai-i fac idioţi), care fac parte din sistem şi care, într-un fel sau altul ar trebui să îngrijească un bolnav.
   Doream a scrie asta, dar doream a o combina cu una bună, numai c-aşa m-am enervat, că n-o să mai aştept asta.
   Trimite oameni pe teren, "andărcavăr" (eu sunt dispusă a face asta), ca să nu fie tratatţi preferenţial ca dumneata şi ceilalţi, le poţi spune medicilor, dar nu le spune "marilor mici".
    Hai, să-ti spun una dintre anomalităţile, care nu i s-a-ntâmplat tatei, ca să nu crezi că-s subiectivă. Doamnelor, care distribuiau micul dejun, doi dintre pacienţi (unul, care fusese la baie şi altul, care era programat, pentru anumite investigaţii, care nu-i permiteau să mănânce) le-au cerut oul fiert. Nimic anormal, nu? Doar că un ou frigea şi era un pic crăpat, iar celălalt rece. Nici asta nu e anormal, dar plca (atâta scârbă mi-au provocat mulţi dintre oamenii d-acolo), poţi să-mi explici de ce oul frip şi crăpat era crud şi oul rece era bun? De ce ? Îţi spun eu de ce, pentru că doamnele alea au făcut mişto de ei. Au fost oameni, care au spus că nu e prima dată.
   Poţi să-mi garantezi tu mie, că taxa asta îi protejează şi pe oamenii nevoiaşi, oamenii fără pile? Nu, pentru că eu sunt sigură că asta îi va favoriza tot pe ăia idioţi.
   Şi, ce zici, ai putea să  mă lămureşti cu asta (dilemă veche, de vreo câţiva ani): dacă pacientului i se face externarea în ziua respectivă, înţeleg că nu i se mai dă dreptul la masa de prânz, dar de ce pzm nu i se face externarea la timp? Pentru că-n timp ce pacientul stă şi-aşteaptă, nici tratamentul nu-i mai e administrat, pentru că "va fi externat"? (revin eu cu detalii)

Niciun comentariu: