joi, 24 ianuarie 2013

Mulţumesc, OAMENILOR !

     Dacă vreodată aveţi drum prin Institutul de Boli Cardiovasculare C.C Iliescu (din cadrul spitalului Fundeni) şi auziţi numele de Kulcsar (Culcer, cum i se spune) Iulia Daniela, mulţumiţi-i din partea mea. Nu vă doresc s-ajungeţi, dar dacă vreodată întâlniţi vreo doamnă, care se numeşte aşa, mulţumiţi-i din partea mea, chiar dacă nu mă cunoaşteţi. Şi dacă o s-o-ntâlniţi să nu vă miraţi, că n-are aere ca "marii" mici, că ştie a vorbi calm şi frumos, că ştie să fie modestă şi om.
    Dacă aţi auzit de doctorul Albu (nu-i ştiu prenumele, numele mi l-a spus chiar doamna de mai sus), care pe data de 19:01:2013 a fost de gardă la UPU Ploieşti, mulţumiţi-i din partea mea, chiar dacă eu n-am să mă  las până nu o fac personal.
    Aceşti oameni or să fie mereu în gândurile mele.
   Despre sistem, am să revin, azi doar am vrut să mulţumesc acestor OAMENI.

Niciun comentariu: