joi, 27 octombrie 2011

Dragă Moş Crăciun

Ţi-aminteşti că în Iulie am găsit o scrisoare adresată ţie?
Ţin să îţi spun că şi postarea asta se afla în Drafts, numai intro îl scriu acum.
Aşadar să ataşăm scrisoarea ca să vadă şi Cris-Mary ce vreau eu din sacul tău.

Sănătate, etc, etc c-asta vrea oricine.
Nişte grame în plus la primăvară, că acum mă descurc cu hainele contra vântului, dar la primăvară să nu mă uiţi. Ce Dumnezeu, toţi îţi cer pentru acum, eu vreau atunci.
Vreau să mă îndrumi cât mai repede spre magazzinul, unde pot găsi maşinărica aia, la care ataşez "chestiile" pentru şlefuit şi meşterit Guliveri.
Vreau să faci în aşa fel încât Helen să nu intre iar în criza aia şi să îşi revină seara, ca să bântuim de nebune iar. Nu, să îşi respecte cuvântul şi să zburăm devreme.
Vreau timp ca să mâzgălesc, să termin obiectele alea, imaginaţie ca să fac altele, material pentru unele.
Vreau o bomboană cu eucalipt, o ciocolata albă, un suc San Pelegrino de portocale roşii şi ce oi mai vrea tu să-mi dai.
NB- VREAU ZĂPADĂ MUUUUUUUUUUUUUULTĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂ.

Niciun comentariu: