miercuri, 26 octombrie 2011

Dileme

Nu că m-aş strofoca prea mult să înţeleg, dar am o dilemă totusi.
Sâmbătă, la ora stabilită, am răspuns la întrebările de inventariere din mai multe prisme şi cea de persoană singură şi cea de căsătorită (nu, nu m-am măritat între timp) şi niciuna n-a fost legată de prima putere din casă.

Mie nu mi-a fost adresată întrebarea aia despre capul familiei, nici când am răspuns pentru căsătoriţi.
Mie nu, vecinilor da.
Mie nu, colegilor da.
Asta ca să mă conving că nu-s întrebări diferite pentru sate sau oraşe.
Da'-mi spune şi mie cineva de ce nu -au întrebat?
Variantele altora ar fi astea:
1.de frică, i-ai luat direct cu radio
2.pentru că şi întrebătorul e la fel de nebun ca tine
3. pentru că tu ai semnat pe toate, tu eşti capul familiei
4.orice al răspuns e binevenit

4 comentarii:

Cris-Mary spunea...

Da si eu am patit asa si al meu om imi spunea ca recenzorul lui a venit deja cu niste intrebari bifate .. Ai avut intrebarea aia cu spalatul? Daca va spalati , sau ceva de genul .. eram in stare de soc.. chiar cred ca va spune cineva ca nu se spala .. chiar daca nu o face tot nu spune ''nu''

macanta spunea...

ei,fiecare cu experienta lui in ale recenzarii:)

la intrebarea cu ghici care e raspunsul?ca butonul de comentarii nu la-m gasit?!cand ne spui?:)

Fetita Junglei13 spunea...

@Cris-Mary :))nuuuuuuuuuuu si sincer n-a bifat la alte intrebari,decat cele pe care mi le-a adresat.In schimb mi-a zis ca ei mai au de completat acasa multe.Eu n-am avut parte de intrebari nebune :((,la mine au fost scurte si concise,s-au mirat si ei,m-am mirat si eu cat de putin a durat totul si cat de serios.
@mancanta- vroiam si eu o experienta d-asta amuzanta.Aoleuuu,am uitat,rezolv acum si daca e spun dupa un dus :))

Fetita Junglei13 spunea...

@mancanta- lung dusul meu,nu? =))Am uitat,m-am dat la joaca si am uitat,azi mi-am amintit,dar acum am ajuns la pc.Raspuns final: dj-ul de la radio :))