vineri, 7 octombrie 2011

D-ale eu-lui meu ascuns

Nu ştiu de ce, dar de la an la an, am observat că petrecerile de aniversare ale satelor, comunelor, oraşelor sau municipiilor, devin din ce în ce mai chicioase. Asta e părerea mea şi a altora. Câţiva la număr. Cei care mă însoţeau sau pe care îi însoţeam la asemenea manifestări.

Anul ăsta am renunţat la Sinaia Forever, la Festivalul Caşcavelei de la Doftana, la multe, care anul trecut ne-au lăsat un gust de chici. Nu amar, unora dintre noi le place amarul şi nu iubesc dulcele.
Din păcate, tot de ceva vreme observ că la spectacolele celelalte, cele cu bani sau invitaţii sau chiar cele fără intrare, dar într-un spaţiu acoperit şi cu o anume temă, din an în an, lumea se împuţinează.
Nu ştiu de ce şi nici nu mă complic să aflu, cert e că dintr-un astfel de spectacol, vă redau doar două expresii folosite de unul dintre prezentatori:
"şi-acum vă prezentăm ultima domnişoară din festival" (hai, că poate nu v-aţi gândit la ceea ce s-a gândit majoritatea, poate voi sunteţi altfel)
" banii e la noi". E că e, că sunt puţini?

2 comentarii:

Mihaeladm spunea...

:))) bune ambele, buna si deductia ta la ultima.
Cat despre spectacole cu plata, eu vreau sa merg lunea viitoare, pe 17, la spectacolul cu Radu Beligan de la Casa Sindicatelor.
Nu stiu cat e biletul, dar imi doresc sa merg. Chit ca o sa merg de una singura. :(

Fetita Junglei13 spunea...

@Mihaeladm- inca o data iti spun"nu stiu de ce mesajele tale ajung in Spam".Intereseaza-te din timp, din cate stiu la astfel de evenimente, daca n-ai luat biletele de la inceput, e posibil sa le urmaresti doar in vis. Sa fie un bai ca mergi singura?Eu zic ca Nu.Eu la majoritatea spectacolelor merg singura. Conteaza daca esti insotita sau daca te simti bine?