luni, 10 octombrie 2011

Ciudaţi

Că te accept printre ceilalţi "nişte oameni" de pe fb, numai ca să-i fac plăcere fetei, e alegerea mea. Că insişti cu mesaje de vrăjit domnişoare e alegerea ta. Că încă te-am ţinut cazat, printre ceilalţi oameni, a fost tot alegerea mea, de dragul fetei, însă cu siguranţă ai ceva la mansardă. Ai putea sta liniştit, cu toţii avem, numai că a ta e mai gravă, părerea mea.

Şi-acum pe înţelesul tuturor, doar mie mi se pare anormal, ca o persoană, pe care n-am văzut-o mai mult de 10 minute adunate în viaţa asta, să înceapă cu mesaje, de parcă ne-am cunoaşte de o viaţă? Nu, staţi aşa, că nu asta e anormalitatea anormalităţilor, ci faptul că, după ce şi-a dat seama (sper că şi-a dat) că FJ13 nu crede că tot ce zboară se mănâncă, a trecut la comentarii la celelalte fătuci dintre prieteni. Şi nu orice făpturi feminine, ci Bi, pe care sigur nu o cunoaşte si mai nou descopăr c-a comentat şi la o altă fătucă, aflată peste mări şi ţări. Ar fi mult prea mare coincidenţa ca să le cunoască pe amândouă.
Unu: pe Bi, poate doar de pe retina ochilor mei, iar pe cealaltă poate doar dacă s-ar fi aflat la Galaţi acum mulţi, mulţi ani în urmă, pe când fătuca avea numai 5-6 anişori.
Doi: e plină lumea de ciudaţi.

Alta fără nicio legătură cu prima, mi se pare ciudăţenia de a cere schimb de link-uri, dar tu să nu ai nici măcar un blog la adresă, ca să am şi eu habar, dacă merită să-mi clătesc seara ochii.

4 comentarii:

iculici spunea...

băăăăă, a comentat individu' la Bi???
aș vrea să văd și eu comentariile ... dar cred că cer prea mult :)
are tupeu nu glumă...
încă îți scrie mesaje??? :)) incredibil.

PUP.
CU DRAG,
.

Fetita Junglei13 spunea...

@iculici- da,exact la cine te gandesti.Na,rabdarea mea a ajuns lalimite,ma scuzi,mesaje nu mai am,dar e peste puterile mele, deci e deja "unfriend"

iculici spunea...

foarte bine că e "unfriend" ! eu credeam că e "friend" ca să lămuriți treburile, dar văd că a lungit-o mut și degeaba. MĂGAR.
pup.

Cris-Mary spunea...

:), asa sunt multi..phiuu cati am vazut si eu ..