vineri, 10 iulie 2009

Surpriza din geanta mea

Ca urmare a acestei definiţii a poşetuţei– "ditamai tolba de 5 kilograme pe care ea o poartă cu o lejeritate herculeană, de care nu ai crede-o in stare când iţi spune pisicoasă ” tati, nu mă ajuţi cu pâinea asta, că îmi rupe mâinile…”; in respectivul sac fără fund se găsesc o sumedenie de dispozitive de neînţeles pentru noi dar deosebit de utile pentru ele (medicamente pentru toate bolile pamantului, oglinda de belit ochii în ea cănd deschizi din întâmplare sacul, gloss de buze, agenda goală, zece perechi de chei, inclusiv de la casa bunici, care s-a darâmat în '77, fiecare cu două brelocuri, multe pixe in caz că odată şi odată are chef de scris in agenda goală, portofele, telefoane, crema de mâini de zi şi noapte, crema de picioare de zi şi noapte, crema de corp de zi şi noapte, o pereche de chiloţi de schimb, două sutiene pentru urgenţe, mini-trusa completă de machiaj, parfum, apa de toaletă şi deodorant, şervetele umede si uscate, colecţia de pispirici primiţi de la colegele de servici, o pisica mică şi un clopoţel argintiu ca să aiba pisica cu ce se juca", curiozitatea şi-a spus cuvântul şi cum definiţia le-o spusesem eu, a trebuit să le arăt ce am în geantă:

Tu ce ascunzi în geantă? :)

Titi Botez - Femeia, eterna poveste


2 comentarii:

aglaia:)) spunea...

ai ditai traista q minciuni:))){asa zice tata la ganta lu mama}..:))=)))

wopr spunea...

Esti fenomenala. Esti un scriitor sau un jurnalist.
Mereu frumoasa melodia.