marți, 21 iulie 2009

Imi plac manelele

M-am hotărât, mă pun cu toporul pe televizorul din bucătărie. Bine a zis cine a zis că "televizorul tâmpeşte poporul". Ştiu că nu e bine, dar eu când mănânc citesc sau dau drumul la tv, pentru a viziona una dintre puţinele emisiuni pe care le urmăresc. Prost obicei am, că îmi vine să mă plesnesc singură, dar norocul meu că ţin la mine. Cum la televizorul ăla se uită cine apucă şi pe ce program vrea, bineînţeles că nu era pe programul dorit de mine şi uite aşa îmi stric eu singură pofta de mâncare. Vă şi explic, ca să înţelegeţi şi voi: televizorul era pe Antena 1 şi pe ecran se lăfăiau nişte manelişti (nu ştiu nume), emisunea "talente cu dan bursuc". Nu ştiu ce talente a avut el la zoo acolo, că eu nu am văzut decât 2 minute şi nu înţeleg cum au băgat ei Edorado Bennato & Gianna Nannini cu melodia Un estate italiana, imnul de la Campionatul Mondial de Fotbal Italia '90 pentru că au câştigat ăia nu ştiu ce. Fiecare e liber să asculte ce vrea, dar plca o emisiune despre folk n-am văzut şi eu la postul ăla.
Si mie îmi plac manelele, dar doar astea două:

Gabi Lunca - Maneaua

Ada Milea - Manea

3 comentarii:

WildChild spunea...

Noi tocmai am luat televizorul din holuletul in care mancam (avem un holulet, ca un "dining room"), deci te sfatuiesc sa faci acelasi lucru. Nu e un obicei bun sa servesti masa si sa privesti si la TV :)

Anonim spunea...

talente cu dan bursuc spune tot:))

catalin20 spunea...

si mie mi placa alea 2 daca vrei ma pui si pe mn la blog roll eu te am pus deja:D