duminică, 26 iulie 2009

O parte dintr-o zi...

... oarecare din viaţa mea.
Ora9- casca, biscuiţii şi la drum
Între 9 şi 9:20- nişte discuţii cam aşa:
Ei (pe rând)- te duci zilnic la plajă?
Eu- dar nu mă duc la plajă
Ei- dar unde?
Eu-la serviciu
Ei- aşa?
Eu-nu, altfel
Ei- aşa veselă şi în pantaloni scurţi?
Eu- de mâine îmi iau şuba şi mă spăl pe ochi cu ceapă, poate plâng.
9:20-10:30- aşteptând să vină cine trebuie să deschidă poarta soarelui (cu Sesam nu a mers deloc) afli că dacă te doare în cot (la propriu) şi mâna dreaptă, te-a tras curentul. Unde m-o fi tras? Şi care că habar n-am, dacă cel de 380V, 220V sau cel ce se prodcue atunci când sunt deschise şi fereastra si uşa, dar bine (sau poate rău, depinde) că m-a adus înapoi şi sunt tot aici.
10:30-11:30 munceşti, o freci; nu menta, freci gresia :P
11:30-12:30- prea multă muncă face rău, aşa că: prima pauză de masă. Dacă nu ai poze pe telefon cu "rezultatul muncii tale" (cum să spui aşa despre un copil, momentan nu înţeleg, dar poate o să înţeleg vreodată) şi nu o arăţi la toţi, nu exişti. Eu mi-am uitat telefonul acasă, oricum nu existam, dar am avut camera şi le-am arătat:

ma bucur că nu am fost singura şi le-a mai aratat cineva un câine.
12:30- 16:30 îţi faci de lucru si mai faci câte o poză:


16:30-17:30 pauza de masă numărul 2. Te mai deştepti şi tu, că poate nu ştiai ca lămâia e o legumă, nu-i bai, ai aflat acum.
17:30-18 cinci persoane şterg o oglindă de un metru pătrat.
18- scapă cine poate.
18:05 ce ai face dacă ai trece pe o cărare printr-o pădurice de 25 metri şi ai vedea două persoane ce make love pe o pătură?
a)- nu ţi-ar veni să crezi
b)- ti-ar veni să verşi
c)-te-ai închina
d)- ai privi
e)- te-ai băga şi tu
f)- ai face poze
Nu ştiu ce ai face tu, dar eu şi însoţitoarea mea am răspuns a,b şi c.
Asta e o melodie bănăţeană dinainte ca doamna să se apuce de cântat manele, cu dedicaţie pentru una bucată dintre cei 2 loveri, iar ca sfat pentru amândoi: vă arde de babardit, faceţi-o oriunde, dar nu în pădure ca apoi vă jeliţi că aţi apărut pe nu ştiu ce site-uri şi că nu eraţi voi, era un trucaj:

Carmen Serban - Nu iubi om insurat

3 comentarii:

Anonim spunea...

la ultima intrebare as adauga inca o varianta:eviti pe viitor sa mai treci pe acolo:))

MARIA spunea...

EU CRED CA MERG PE VARIANTA CU POZELE. >:)

bibi spunea...

mama ta stie k scoti limba la noi?:))=)) "la serviciu"...."unde?"...."aci":) prin "aci" se poate intelege si la fetite k dk ii spui lu fely asa...si dupa aia ii explici unde...ea tot asa zice k la fetite:))