sâmbătă, 11 iulie 2009

O altă întrebare existenţială

Nu ştiu cine mi-a zis "La Mulţi Ani" dimineaţă, dar îi mulţumesc încă o dată. Aşadar motivul l-am avut, am dat drumul la dicstrare. Ce criză nene, că la Metro nu mai aveau mici (nici mari), aşa că schimbăm meniul:

Şi cum foametea e mare şi poate băieţii ăia de pe lac nu prindeau nimic (nici peşte, nici sirene) toată baza stă în mine:

Nu vă lăsaţi induşi în eroare de vesta mea, era împrumutată şi cu vreo două numere mai mari, iar cum tatăl copilei ne-a dat sarcină să o învăţăm să vorbească şi cineva a învăţat-o "zis is iarbă" îi arătam şi eu că restaurantul ăla e "New Lac". Aşa se cheamă, dar nu am putut face poze aproape că la Câmpina unii oameni e răi. Auzind cuvântul @%&# din gura mamei fetiţei, inevitabil am revenit la întrebarea mea "de ce înjură fetele cu îmi bag?"
Am primit eu nişte răspunsuri, dar nu m-au satisfăcut (răspunsurile) :
cineva (că mi-e frică să citez sursa exact)- pentru că dacă ar înjura cu îmi scot nu ar căuta orgasmul
el (20 de ani)- din lipsă
ea (28 de ani)- că nu pot zice îmi bag #@$&^
el (28ani)- probabil prin să-mi bag înţeleg să-mi introduc
ea(45 de ani)- de dor :P
ea(55 de ani)- nu ştiu
el(40 de ani)- de plictiseală
ea(22 de ani)- din dorinţă
el (34 de ani)- habar n-am
unul din băieţii de aici -Pentru că unele fete au şi ele….un simţ al proprietăţii prea bine dezvoltat…
O altă întrebare din cauza căreia eu nu pot dormi noapte :)

Cleopatra Stratan - De ce

2 comentarii:

MARIA spunea...

EA (25ANI) - "DE DOR. SI DIN DORINTA DE A O AVEA... ADICA SA DISPUN DE EA CAND AM EU CHEF... :P "
TRE' SA-I CAUT UN REMEDIU FETII ASTEIA...

:D

un oarecare spunea...

:))
tare asta, de ....habar n-am