miercuri, 8 iulie 2009

Adrenalina mea de zi cu zi

Azi am văzut moartea cu ochii de două ori. Bine ca nu m-a văzut ea pe mine. Prima dată pe la 13, când ne-am gândit noi să mâncăm şi cum pregăteam eu de zor ca o gospodină ce mă aflu (că aşa zic fetele, eu nu bag mâna în foc, dar mă întreb de ce numai eu pregătesc), concentrată la maxim( dacă turnam apă peste mine sigur ieşea un suc ceva) şi aud bum, poc şi-mi zboară şi ceva pe la ureche, de am crezut că e vreun atac terorist şi mă pregăteam să mă arunc pe burtă deja. Bine că era geamul închis, că-mi era frică sa nu se arunce lumea. Atacul terorist s-a încheiat repede, fusese doar un termoplonjon kamikze, nu i-a reuşit, a sfârşit singur, în schimb mâncarea a avut un gust deosebit, azi a fost cu degete.
A doua oară din cauza asta . Da, bă nene, iar nu funcţionează, dimineaţa da, după amiaza nu, seara depinde, ieri dimineaţă nu, seara da şi tot aşa.

3 comentarii:

wopr spunea...

Ehi! Stai attenta. In casa succedono spesso infortuni ed incidenti.

bubu spunea...

:))=))

MARIA spunea...

DIN NOU? :-S

CA SA FII GOSPODINA, TREBE NUMAI DECAT SA GATESTI? DACA DA, EU NU-S GOSPODINA >:)
IN SCHIMB, TOVARASU' MEU E GOSPODIN. M-AM SCOS. >:)

PUP.