marți, 12 iulie 2011

Nu-i niciun bai

Cică zilele astea fu caniculă. De fapt am văzut şi eu, că de simţit, mai puţin. Eu zilele astea am fost îmbrăcată mai mult cu haine groase, decât subţiri.
Mda, ştiu că am picat în cap, când eram mică, dar nu-i de acolo, că eu tocmai, ce m-am înscris în clubul oamenilor foarte răciţi vara.
Baiul nu-i ăsta, că sunt obişnuită, baiul e că deschid frigiderul şi n-am ce mânca. Degeaba e el plin, dacă eu n-am voie să mă ating de nimic.
Baiul şi mai mare e că am slăbit, pentru că peste toată răceala asta, regimul celălalt poate m-o ajuta la ceva (sper), dar mometan doar mă slăbeşte.
Şi ieri făcui prostia să gust ceva interzis, dar nu m-am putut abţine. Cum să trăiesc eu fără crudităţi (dacă îţi trece vreo nebunie prin cap, nu-i bai, mi-a trecut şi mie), fără fructe, fără o prună verde, un măr acrişor, fără sare, fără... ? Şi partea aia de muşchi, cam cât o trebui s-o mai ducă aşa?