sâmbătă, 30 iulie 2011

Nimicuri

Deci:
-mă enervai aşa de mult, într-o noapte, că luai cd-ul şi reinstalai Windows-ul (îmi lua mai mult de15minute, ca să pot scrie trei cuvinte, nu mai zic câte riduri mi-am făcut chinuindu-mă  ca să citesc)
-făcui aproximativ 3 kilometri şi jumătate, în 9 minute. Cu bicicleta. Mult, nu?
Probabil, dar avui şi trei dealuri pe traseu şi bicicleta e un Pegas vechi. Nu-i bai, mă asigurai, luai un rucsac cu greutăţi contra vântului.
Mă drogai maxim cu Pepsi. Uite una dintre dovezi

Şi da, pe mine stătea frumos o pufoaică, în picoare aveam şosete şi papuci. Nu era nici o noapte furtunoasă, nici măcar începutul toamnei, era o seară de vară, când am simţit că-mi e frig şi singurul obiect vestimentar, care mi-a fost dăruit, a fost pufoaica (traduce: o haină din care fac unii ţuică).
- nici picioarele nu mă dor normal. Nu mă dor tălpile, ci partea de sus şi gleznele.Însă mă dor aşa de rău, încât  aştept ploaia ca pe o salvare.