sâmbătă, 2 iulie 2011

Aberăm, aberăm, dar până la adevăr e doar un pas

Eu când aberez ceva, trebuie să fie acolo, măcar un pic de adevăr.
Spuneam cândva (şi aici ar trebui să pun link, dar recunoaşteţi, câţi mergeţi şi la link, că recunosc şi eu, că-mi vine greu să caut) despre ambalajele, pe care scrie "atenţie, poate (produsul din ambalaj) conţine urme de lapte, ouă, etc". De fapt nu spuneam, mă întrebam, dacă doar poate conţine, înseamnă că nu sunt vasele spălate bine?
Ei bine, uite şi dovada, că la baza aberaţiilor mele, stă un adevăr, totuşi:

şi poza cu telefonul (neclară) în care se pot vedea şi urmele de alune.
Dacă bomboanele sunt de căpşuni şi frişcă (bune, foarte bune) şi nu scrie nicăieri în compoziţia lor, că au ca ingrediente şi seminţe, de ce "poate conţine seminţe de susan şi urme de alune, migdale şi fistic"?
Simplu, pentru că n-au spălat malaxorul şi a rămas printre canturi.