marți, 10 mai 2011

8, 9, 10

DSCN8087
Nu de când am făcut eu ochi, dar nu mult după, în Mai ţineam minte trei zile.
Una se sărbătorea cu mare fast, una cu mai puţin, dar nu lipsea fanfara şi una deloc.


Astea au fost vremurile.
În prezent, ultima deloc, că aşa sunt vremurile, cea de la mijloc foarte puţin şi doar în anumite locuri cu fanfară, iar despre prima îşi mai amintesc doar unii.
Postarea asta am scris-o iniţial pe 8 Mai, dar am zis să aştept ziua de 10, să văd câţi îşi mai amintesc. Prea puţini.



Şi tot acum ceva timp, mă tot gândeam la versurile astea
"la trecutu-ţi mare, mare viitor
.........................................
Vis de vitejie, fală şi mândrie
Dulce Românie, asta îţi doresc"
şi mă tot întreb la care trecut s-a gândit, când a scris versurile? Că la fală şi mândrie nu ne-ntrece nimeni, iar la visat cu ochii deschişi suntem campioni.
 Şi celelate două, tot cu imagini:

HPIM5852
DSCN8088


5 comentarii:

Lillee spunea...

Da, si eu ma numar printre cei care nu-si amintesc sau nu stiu despre ce e vorba. Imi place carnetul ala :)

Fetita Junglei13 spunea...

@Lillee- nu mai detin decat unul,a pe celelalte le-am aruncat eu pe foc,cand era re, luptele alea stradale din '89.

iculici spunea...

se pare că aproape toți au uitat de Ziua Independenței și majoritatea sărbătorește ziua Europei.

pentru mine, 10 mai nu e prea plăcut... în 1996 a murit un OM,într-un accident urât de tot. am plâns mult atunci. și după aia. eram mici, dar a fost la fel de dureros ca pentru cei mari.
zicea nu de mult fata lui "băi, mie nu-mi vine să cred că au trecut 15 ani de când a murit taică-miu. când a trecut timpul?"
și acum e dureros...

PUP.
CU DRAG,
.

Fetita Junglei13 spunea...

@iculici- asa se pare. Pentru mine 1 Decembrie a devenit o zi d-asta,ca 10 Mai-ul tau, ziua de Sambata viitoare, o sa fie o alta zi d-asta, ziua de 1 iunie o alta si doare, doare al naibii de tare.
Sa fii cuminte ;)

Diana spunea...

Ce descoperiri vechi...

Și bunica dăduse printre niște hârtii vechi, de o scrisoare a străbunicului de pe front de prin 1918...