vineri, 20 mai 2011

Ce pot face patru mâini dibace şi trei creiere

Recunosc, una dintre verişoarele mele, mi-a zis Sâmbăta trecută, când a văzut obietul aproape de finisare, că oamenii cu idei sunt idioţi.
Recunosc şi că îmi umblă ideile, prin cap, precum umblă cămila după cămiloi (sau invers).
Recunons şi că timpul nu-mi permite să le pun repede în aplicare, ci încet, încet.
O idee, trei creiere şi patru mâini, că mâinile unuia dintre creiere nu au participat şi la construire :)


Pentru data viitoare, nişte lut şi nişte gărgăuni, în cap.

2 comentarii:

Lillee spunea...

Cat de frumos se vede. Ar trebui sa te apuci sa faci articole speciale pentru categoria asta, vorbesc serios. Si eu am curte si nu mi-ar strica ceva idei :)

Fetita Junglei13 spunea...

@Lillee- pai, eu n-am timp sa le pun in aplicare. Si noi facem din materialele din curte, din ce avem deja.Momentan nu investim,ci reconditionam.Am gasit niste intrebuintari,pentru bibelouri, de râzi u lacrimi.Am sa pun pozele. :))