luni, 9 mai 2011

Croitoraşul plin de zel

IMPORTANT: Întotdeauna e bine, dacă ai un croitor, să să fie la zi cu moda.
Am o cunoştintă, căreia îi plac blugii rupţi/ tăiaţi. Un bărbat cunoscut printre anumite triunghiuri, prin judeţ. N-are totul întreg la mansardă, d-aia ne înţelegem, când ne vedem. Când vrea ceva de îmbrăcat e mai căutător, decât o femeie şi de bucurie, că şi-a găsit blugii tăiăţi şi zorzonaţi, pe care-i căuta de când s-a născut, cred, i-a luat mai lungi cu mulţi centimetri.
A dormit cu ei în braţe, in prima noapte (asta e doar o presupunere) şi a doua zi s-a prezentat la croitor. Ca orice croitor, care se respetă, i-a luat măsurile, l-a programat pentru a doua zi şi sănătate, dă-i şi taie şi-apoi coase. Cauza momentan n-a fost elucidată (ori din prea mult exces de zel, ori din cauză că domnul nu era la zi cu moda), dar până acum, cunoştinţa n-a purtat niciodată pantalonii, pentru că nu i-au fost doar scurtaţi, ci şi peticiţi.
Puteţi râde, că şi eu am râs şi râd de fiecare dată, când îl văd.

5 comentarii:

Lillee spunea...

:)))) Asta este geniala. Pe bune. Nu pot sa creeeed, sarcul om...

Fetita Junglei13 spunea...

@Lillee- eee,lasa-l sa isi ia altii,ca si eu ma chinui sa gasesc o pereche de blugi omenesti pentru mine (nu conici)si nu reusesc.red ca sunt blestemele,elor ce mergeau cu el la cumparaturi

madMe spunea...

Cât de tare =)) Săracul om, a rămas fără pantalonii lui de suflet ... dacă n-a specificat exact ce vrea :))

Cris-Mary spunea...

hahahahahaha =)) hahahahahahaha

iculici spunea...

=))
breee, râdem toți 3, și eu și mic-mic și omu'
nu omu' cu blugii, omu' meu :D
:))

bietu' om ... să umble el cu blugii peticiți ... :))

PUUUUP.
CU DRAG,
.