miercuri, 18 mai 2011

Vine barza

Ajunsei azi, să mă tund (nu se poate tunde şi înainte de Înălţare, are ceva că nu m-am tuns la Paşte?). Măcar să mă prindă sfârşitul lumii cu părul vâlvoi.
Şi acolo, mă-ntâlnii cu femeia, pe care o văd zilnic, dar abia azi văzui direct:

Şi-apoi plecai, în alt loc, şi văzui berzele
Şi le văzui bine, bine, că şi picai, învârtindu-mă să fac pozele astea:

una dintre ele era singură (niciodată nu le deosebesc)
 sosi masculul de la birt (presupune je)
ea nu vru, el insistă, încercă

 dar ea nu vru, el plecă
 şi dus a fost:
 o rămas ea tristă şi nemângâiată

4 comentarii:

Monica spunea...

mereu am crezut ca berzele nu obosesc niciodata pt ca vad mereu bebelusi frumosi:)))

Fetita Junglei13 spunea...

@Monica- :))

Cris-Mary spunea...

:D Si in satul bunicii sunt multe berze:D

Fetita Junglei13 spunea...

@Cris-Mary- la mine e abia al doilea an, in are au sosit