luni, 23 mai 2011

La iarbă verde şi muzică se cere

Sâmbătă
şi Duminică, am dormit aici (am încercat, de fapt, că am citit şi la somn, m-am întors tot în casă, că venea ploaia).



După ce Vineri noaptea, am adormit pe la ora 1 şi ceva , pe la trei şi ceva, m-am trezit în nişte chiuituri, de am crezut că şi-au dat întâlnire toate ielele din lume, undeva la colţul streaşinei mele.După ce am dezlegat misterul (fug oamenii de la oraşe), am închis fereastra, am murmurat ceva, în gând şi-am înercat să adorm.
Dimineaţa, la 5:20, când am deschis fereastra, chiuiturile încă se auzeau.
Duminică MMS îmi spunea, că vroia să-i sperie, mai ales în timp, ce dansau sârbe.
De fapt, adevărul e că, nu din cauza ploii şi a vântului, n-am adormit acolo (o oră cât am stat adormeam şi mă şi trezeam), ci pentru că pe fundal, auzeam ceva combinat între radio Zu şi Gabi Luncă.
Iarba verde pentru unii e iarba de acasă pentru alţii, precum relaxarea unora e haosul altora.

3 comentarii:

madMe spunea...

Ohoo și încă ce haos când se apucă să urle toate boxele din dotare ...

Lillee spunea...

Duminica cred ca fost ceva in aer, pe bune. Toata lumea cu care am vorbit, nu a putut dormi. Eu nu am dormit nici macar 1 minut. Luni eram chiauna la munca...

Fetita Junglei13 spunea...

@madMe- vaaai mie şi vecinilor mei, din pacate.
@Lillee- am adormit ca un bebelus, in asa,aveam multe ore de recuperat.