sâmbătă, 28 noiembrie 2009

Din nou

După cum spuneam, m-am săturat, dar se pare că ei nu, ei ţin să-mi amintească, din când în când, că noi am avut o copilărie diferită şi-mi trimit d-astea sau d-astea. Repet, ce faci pentru a-i oferi o copilărie asemănătoare cu a ta? Prin primăvara, m-apucă pe mine ideea de a face "o zi fără pc", am mai zis-o, n-am mintea creaţă, dar o am ondulată, ce să-i fac? Eu cu placa n-o îndrept. Şi dă-i şi anunţă în stânga, în dreapta, în centru şi pe unde s-a mai putut, să se adune măcar unul speram. Ce unul, că am rămas şi eu uimită. Şi dă-i şi joacă-te, oameni "mari" (adică noi ăştia, de la 26 la 40) şi nişte adolescenţi. Au strâmbat ei la început la denumirile unora, "iepurii şi vânătorii", "clincea", "ciocârdău", "7 cai şi 9 cărămizi", dar nu s-au lăsat. Dacă le-a plăcut? Păi, cred că da, din moment ce au mai solicitat zile d-astea.
Tu când ai făcut ultima oară o barcă acoperită?

Un comentariu:

iculici spunea...

BARCI DE ASTEA INCA NU AM REUSIT SA "CONSTRUIESC" :D
SI ... ORICUM, O BARCA... DE FOARTE MULT TIMP N-AM FACUT. :(

PUP.