luni, 16 noiembrie 2009

Scrisoare către Moş Crăciun

"Moş Crăciune toţi îmi spun
Că eşti darnic şi eşti bun
Eu îţi scriu de mai-nainte
C-am fost un copil cuminte..."
Neaaa, că doar nu te-oi minţi acum. Crezi, că-i prea devreme să-ţi scriu? Aaa, dar poate tu nici n-ai ai să ajungi aici şi cu toate astea îţi scriu.
Ce-ţi cer? Păi, ce ai putea să-mi oferi? Nu, că nu pot eu să duc tot ce mi-ai putea oferi tu şi nici nu-mi doresc să salvez lumea, precum o fac fetele alea de la miss, dacă lumea nu vrea să se salveze, de ce aş mai încerca eu? Anul trecut ţi-am cerut 5, anul ăsta îţi cer 500, anul trecut erau kilograme, anul ăsta sunt grame, ce zici? Da, ştiu, n-o să poţi, nu mai am horn, dar măcar îmi cânţi ceva la chitară? Ce zici Moşule? Sper să nu mă dezamăgeşti, un alt moş, acum câţiva ani, printre zecile de maşinuţe, mi-a adus o păpuşă, i-am dat toate portocalele mele şi bananele verzi de pe şifonier, i-aş fi dat tot, am aflat apoi, că era MAI şi m-am speriat, am crezut, că cel adevărat a fost bolnav.
Ştii ce? Adevărul e, că-mi doresc să nu primesc mesaje stas, să primesc urări sincere, sa găsesc o melodie, pe care o caut de mult şi-ncă una, pe care o caută altcineva. Şi dacă-l vezi pe Moş Nicolae, zi-i să-mi aducă zăpadă, muuuultă zăpadă.

2 comentarii:

iculici spunea...

;)) BANANELE ALEA VERZI, I LE-AI DAT CU TOT CU ZIAR? :P

PUP.

Fetita Junglei13 spunea...

@iculici-fara ziar,ca mai aveam banane pe el.In schimb i-am dat toate portocalele,am aflat abia apoi,ca i le-a returnat mamei.