duminică, 29 noiembrie 2009

Dacă n-are picturi murale nu ne e bine?

Care e diferenţa între un colac de wc cu picturi murale în formă de dinţi de rechin şi unul normal? Dacă ar fi avut panseluţe, levănţică sau nişte burete, precum are salteaua dragostei (dacă n-ai d-asta, n-o mai merge amorul sau dacă dispui şi-şi fac efectul capsulele afrodisiace şi eşti singur ce faci?), aş mai fi înţeles. Poate dădeau şi senzaţia de prospeţime, mirosuri plăcute şi alte "dulcegării", dar aşa îmi dau fiori. Bun, norocul meu că le-am văzut doar în magazin, dar dacă merg pe undeva şi dau de Shark p-acolo, ce mă fac? Cum să mă dezvălui eu aşa, purtând pe jumătate costumul, în care m-a adus mama pe planetă? Pai, e frumos din parte mea, să-mi fac nevoile în gura lui Shark? Dacă tot e campanie, poate-şi scot ăştia reciproc, nişte capace d-astea, alea da, cred că ar avea succes. Na, că mă gândeam cu ce pot da lovitura, la Loto n-am câştigat, la Bingo, nu, asta afacere. Cert e că, n-am cum să câştig, dacă nu joc.