sâmbătă, 7 noiembrie 2009

Ar trebui

Păi da, iar nu dorm şi-ar trebui, ţinând cont că am ales să lucrez şi azi. Unii-mi spun că sunt nebună, am ales să schimb cea mai uşoară zi, cu cea mai grea. Parcă ar intra ei în mintea mea, ca să ştie de ce am făcut alegerea asta. Ar trebui să dorm, nu? Ştiu, dar dacă dorm, visez şi mă trezesc iar, ştiu asta. Nu că n-aş vrea, e frumos să visezi, mai ales că eu visez şi cu ochii deschişi, dar visele astea sunt inexplicabile (nu că ar fi altele explicabile) şi imposibile.
Ar trebui nici să nu mai ascult melodia asta

Boris Gardiner - I wanna wake up with you(subtitrat romana)
să iau o carte şi să dorm.

2 comentarii:

iculici spunea...

SERVICIU USOR, SCUMPA !!!
NU ESTI SINGURA CARE MUNCESTE AZI... SI EU MERG IMEDIATLA MUNCI ...

PUP.

Anonim spunea...

da,nici eu nu reusesc niciodata sa ma culc devreme,chiar daca am treaba a doua zi,incearca sa dormi iepureste;))