duminică, 1 noiembrie 2009

A treioa oară, oare?

De prin primăvara, in glumă, am tot zis că a treia oară, e cu noroc. Încercam să scriu ceva, greşeam, îmi ieşea a treia oară, vroiam să iau ceva, găseam a treia oară. Mă amuză superstiţiile, dar glumă, glumă, azi a fost a doua oară, oare a treia oară o fi cu noroc? Atât de aproape şi totuşi atât de departe. Dacă ar depinde doar de mine, da, dar aşa, sper doar. Să nu uit, e a treia oară, când răcesc, anul ăsta am răcit, cât n-am răcit toată viaţa, clar am îmbătrânit, sunt sensibilă la orice.

5 comentarii:

bibi spunea...

babuta mea:))

Brutacu Hector spunea...

* 3 lingurite de telina rasa cu miere/zi (amestecata si lasata 1 saptamana la macerat) ...

* 2 lingurite de catina amestecata cu miere/zi ...

* talpi frecate cu usturoi si apoi infofolite in sosete 'muiate-n otet .

* ceaiuri fierbinti .

...CELE MAI BUNE REMEDII IN CAZ DE GRIPA SAU RACEALA!
Primele doua dintre ele este bine sa le folosesti preventiv, dar sunt bune si in scop terapeutic.

Fetita Junglei13 spunea...

@Hector Brutacu- multumesc :)

Hector Brutacu spunea...

... Cu multa placere!

In loc de telina rasa cu miere mai poti folosi si hrean ras cu miere :). Efectele sunt mult mai rapide si mult mai puternice, doar ca iti creeaza un usor disconfort in ceea ce priveste gustul(este putin iute) si mirosul(amestecul miroase destul de nasol).

Fetita Junglei13 spunea...

@Hector Brutacu- Hreanul e prietenul meu :),iar pentru tuse sirop de ridiche neagra.Remedii din copilărie,pe care nu le-as inlocui cu niciun medicament.