luni, 12 octombrie 2009

Primul ei concert de folk


Balada blondelor iubiri - Nicu Alifantis
Melodia asta i-a plăcut cel mai mult, cred eu, pe ea a dansat şi-a râs:

Da, am dus-o şi aici.Ce-i drept abia in ultima seară, că-n prima am lucrat eu, în a doua, din anumite motive, nu, deci abia a treia. Şi i-a plăcut, ştiu eu sigur că i-a plăcut, am simţit şi oricum zicea "bravooo" de fiecare dată şi aplauda:
Şi i-a plăcut şi de ei, că l-a abordat pe domnul:
Ce nu i-a plăcut, nu ştiu. Ce nu mi-a plăcut mie şi ce nu-mi place la concertele în aer liber?
"Hai bă la salam"- du- te şi la parizer dacă vrei, că poate e expirat şi vă afectează şi ficatul, că ăla, cerebelul, e afectat deja, dar dacă nu-ţi place ceva, de ce asculţi ?
"Du-te bă acasă, că m-ai plictisit"- păi mai bine nu plecaţi voi?
Şi acum finalul: dialog între un grup de 3 rataţi + o piţi şi un altul, distanţa aproximativă în metrii, cam 8:
cei 4 - ariciule hai băăăăă
ariciul- nu vin băăăăă
cei 4- hai bă la concert
aricul- hai bă în club
cei4- hai bă la concert că-i gratis şi facem mişto
ariciul- hai bă în club să zică lumea că avem bani
Sper ca ariciului să i se fii ofilit ţepele, că degeaba avea cam 40 de ani, dacă te-ai născut cocalar, aşa o să mori.



2 comentarii:

artemis spunea...

Nu am ajuns decat in ultima zi dar a fost minunat!Macar de ar fi mai dese astfel de concerte...

Fetita Junglei13 spunea...

@artemis- si eu tot in ultima zi,din pacate.Eu sper,ca or sa fie mai dese.