joi, 1 octombrie 2009

1 Octombrie

Ziua naţională a lor; şi mie-mi plac:

6 comentarii:

iculici spunea...

:))
CE MISCARI INTERESANTE ARE EL ... TREBE SA LE INVAT SI EU PENTRU CLUB. :))

PUP.

aglaia:)) spunea...

lesin..pe bune..:))))))))=)))))pala il chiniue la maxim:))=))):)))))

Fetita Junglei13 spunea...

mie imi palce cum face ea pe inacesibila,la minutul 3:05, ca el e unicat.Sincer,mi-as dorii sa stiu ce zic :))

Anonim spunea...

Melodia asta ai copiat-o de la radio ok,nici macar n-ai citat sursa,rusine.Halal.

Fetita Junglei13 spunea...

@anonim/a- Aha.Deci ai ascultat azi.Hmmm,ce ma amuz,azi este 2 Octombrie,da?Pana aici ne-am inteles sper.Postarea asta e de ieri 1 Octombrie.Deci?
Sa nu te apuci sa mai scrii cine stie ce si cine stie pe unde,nimeni nu a copiat pe nimeni.Si daca asculti radio-ul acela ar trebui sa stii :)

Anonim spunea...

Radiok: Noi am primit-o de la ea. Multumim pitik. Claudiu Vasilescu