luni, 19 octombrie 2009

La ce oră?

Că-i legal sau ilegal, n-am stabilit-o nici azi, dar la cât se culcă găinile şi la cât se scoală? Şi după amiaza, nu le pune nimeni să doarmă? Şi dacă un cocoş aleargă o găină şi o invită la o partidă de frichi-frichi, în faţa mea, e exchibiţionist? Oare gâştele s-or culca la aceeaşi oră? Gâştele, alea păsări, nu gâsculiţele. "Te culci odată cu găinile", la asta mă refer, nu la o dată, de două, de "F" ori, nu, că poţi să dormi de mii de ori cu o găină, dacă vrei, dar să fie de pluş. M-aş culca odată cu gainile, dar la câţ? La ce oră?

Un comentariu:

iculici spunea...

;))
ASEARA L-AM INVITAT, PE UN "EL", IN ORAS. ERA ORA 20.10. SI ZICE... "PAI, ... E TRECUT DE 8. NU MAI IES LA ORA ASTA DIN CASA" ... AZI I-AM ZIS CA "ASEARA ODATA CU GAINILE TE BAGASI IN PATUC." :)

CRED CA AU ELE, SARACUTELE DE ELE, O ORA ANUME CAND SE ADUNA LA SOMN...

PUP.