luni, 12 octombrie 2009

D-ale mele

Circul des cu ocazie, adică fac autostopul şi nu doar eu, dar pe mine mă amuză momentele în care mă urc, pentru că de multe ori mi se întâmplă ca de la o melodie populară, şoferul să treacă la o manea pentru a mă impresiona. Mare om, ăla de a inventat căştile, aşa nu mă afectează nimic. Doar că zilele astea faptul că am prins toate semafoarele până în centru şi coada aia interminabilă la DN, nu m-a enervat, m-a bucurat şi a fost printre putinele dăţi, când mi-am dorit ca drumul să dureze mult mai mult. N-am apucat decât să ascult asta şi jumătate din asta, dar mi-au fost de ajuns pentru a-mi schimba ziua. Miercuri, probabil n-o să mai am norocul ăsta, dar sper.

Un comentariu:

iculici spunea...

EEEHE ... MARE NOROC AI TU CU CASTILE ALEA ALE TALE... 4 ANI CAT AM FACUT EU NAVETA LA FACULTA, A TREBUIT SA ASCULT TOATE RAHATURILE SOFERILOR... :D

PUP.