sâmbătă, 10 octombrie 2009

M-am săturat de...

... doamnele ce aşteaptă să vină femeia de serviciu, pentru a le face curăţenie chiar şi pe birou. Şi am vrut de mult să scriu asta, dar am tot amănat şi ieri am auzit o discuţie:
înjurătorul- săru'mâna
o lady-cui îi zici mă săru' mâna?
î- lu' doamna de la wc-uri, a dat cu bună dimineaţa, ăăă, adică doamnei ce le face pe toate.
l- păi şi ce mă ea e de săru'mâna?
î- de ce n-ar fi?
Ei bine, eu nu sunt de acord cu "am făcut româna (sau altă materie) cu femeia de serviciu", niciodată nu am fost, una dintre femeile de serviciu de la munca mea, n-a băut cerneala, a făcut nişte şcoli (şi se vede asta), dar n-a supt "pixul", care trebuie şi mi-e jenă de ea. Cealaltă, are 55 de ani şi-i femeie simplă, de la ţară, care mi-a zis "nu-mi mai spune doamna, zi-mi tanti, că aşa ne înţelegem mai bine", iar ieri mi-a mărturisit (zici că-s popă, aşa mă exprim) că-i place muzica asta şi dacă mai am folk să-i pun, că-i place mult.
Am cunoscut cândva, un bărbat de serviciu, care făcea curat dupa vreo 200 de muieri, dintre care 20 lady, de birouri, măi fraţilor, prieteni, rude, ăia 2-3 de citiţi p-aici, mă uimea cum aduna după ele pănă şi cana de cafea, ambalaje şi alte nimicuri (cum zicea el), de ziceai că pe birourile alea era cheful tuturor microbilor din lume. De ce o fii greu aşa să îţi faci curat acolo unde lucrezi? De ce să vină altul? Mi-e greu să înţeleg, dar nici nu mai ma obosesc.

Un comentariu:

iculici spunea...

CA ASA-S UNELE... PUTORI. :D

PUP.