sâmbătă, 5 februarie 2011

Cautam si ne amuzam

Trecand peste cautarile despre viata personala a multor artisti si artiste (intre noi fie vorba, cea mai cautata viata personala e a Emiliei Ghinescu), cum poposira unii oameni pe aici:

2 Ianuarie ce zodie este- Capricorn, daca mi-amintesc bine.
ce sunt expresiile cine a barbierit statuia- de fapt e doar una.
Ploiesti pe faisbuc- nu-i aici, cauta-l chiar pe facebook.
Bebi Sapunaru- spre rusinea mea,habar n-am cine e.
macghiaj cum se fak- iti dai sapte palme si 13 pumni si ai un macghiaj fakut pe viata
de ce substantivul viorea e lucru- pentru ca si Venea e substantiv in propozitia Venea omoara pe Siret (te-ai prins?).
exista tigani care se insoara cu femei mai in varsta?- Eu stiu doar doi, dar nu fac parte din satra si nu au fost casatorii aranjate, dinainte de a se naste ei.Daca tiganul, pe care-l iubesti, e mai mic decat tine si n-are niciun gand, bucura-te, macar ai sa reusesti sa faci focul cu lemne, din prima.
cine stie cati ani are Nelu Balasoiu- el
cum arati ca esti indragostita- nu-i nevoie sa arati, simte el
Luna lumineaza tare Gabi Lunca vreau sa o ascult- si cine te opreste?
faci bani vanzand cirese amare?- da, dar nu devii miliardar. Si intai de toate trebuie sa si muncesti.
citate despre pictura pe vase de lut- n-am
citate Murathan Mungan- detin cateva prin memorie
Tipi fetita junglei- n-am auzit de ea
cizme dans Resita- n-am, daca vrei pantofi de dans la nunti.
expresia cuvintelor fum cald si amarui - depinde in ce context, ca faci niste expresii, de n-a auzit nimeni de ele.
ridichia neagra- buna in mai multe feluri
hai mandruto sa te joc- a venit?
filmulete indienii la vanatoare cu arcul- nu detin, dar am un arc din alun, tocmai c el-am facut acum doua zile, pentru o fetita-baietel :)
tot filmul inima de tigan cand a bubuit 2- cine a bubuit? N-am nici macar filmul rinichi de indian, dar asa ceva.
cum sa scuesti mintea unui barbat soldatul de altadata- ii spui ca doar tu ii poti mari ... pensia
cum ararti cand esti insarcinata in sase luni- frumos, n-ai de ce sa iti faci griji, atat timp cat esti fericita. Femeia insarcinata are o expresie de fericire aparte.
si oamenii tristi zambesc- corect
nu mai suport cum arat- grav
am visat ca o verisoara de a mea ducea ceva la foc si a dat foc- si?Ai stins macar?
cei mai tari naicuri de pe site- esti fenomenal/a.Vrei adidasi/pantofi de firma,dar habar n-ai cum se scrie. Daca ai citit Naic undeva, erau de la exfratii nostrii, chinezii.
ceaiul Camelia Esensis- n-am auzit de el.
help maritata ispitita- Ceeee? Te-a ispitit si te-ai maritat si-acum cauti ajutor? N-am inteles.
barbat gonflabil- n-am cuvinte
femei care platesc barbatii sa le satisfaca cu poze- nu cred ca vrei sa le vezi pozele inainte si eu sa inteleg ca esti un fel de curv?
frichi frichi pe izmene bula- eu unele nu le inteleg, crede-ma, d-aia nu stiu ce vrei.Sa-l vezi pe Bula in izmene facand frichi frichi sau ce?
ce ciment mananci, de arati asa beton- numai ciment de Fieni

Niciun comentariu: